Răscrucea sfârşitului de secol

Compania se devolta vertiginos însă pentru a-şi consolida poziţia avea nevoie de stabilirea unei strategii durabile. Astfel, începând cu anul 1999, fondatorul principal al companiei, Florin Madar şi-a impus viziunea şi strategia de dezvoltare, devenind asociat unic, după ce a cumpărat  părţile celorlalţi 2 asociaţi. Din acel moment, spiritul antreprenorial şi integritatea în afaceri au determinat succesul companiei, atât în încheierea unor parteneriate strategice cu alte companii recunoscute la nivel internaţional: DUPLI-COLOR, WD-40, KLINGSPOR, cât şi prin deschiderea de filiale pe intreg teritoriul ţării.

Filiala Anul înfiinţării
Cluj 1999
Constanţa 2000
Craiova 2000
Timişoara 2001
Buzău 2002
Deva 2002
Oradea 2003
Baia Mare 2003
Piteşti 2003
Bucureşti 2003
Călăraşi 2004
Sibiu 2005
Piatra Neamţ 2010

Extinderea companiei la nivel naţional a determinat o creştere a numărului angajaţilor, astfel: de la 12 în 1999, la 50 în 2002, la 170 în 2007, iar în 2013 deja numărul angajaţilor ajunsese la 230.

În acelaşi timp, introducerea în portofoliu a unor mărci noi şi diversificarea mărcilor existente a determinat creşterea constantă a cifrei de afaceri în medie cu 50% de la an la an, de la 1,28 mil euro în 1999, la 5,7 mil euro în 2002, ajungând până la 25,58 mil în 2008.

În 2004, Temad Co a devenit cel mai important distribuitor KLINGSPOR, în 2008 importator unic şi distribuitor MELLERUD, iar în 2009 importator unic şi distribuitor UHU şi WD-40.

 

Începutul

► Răscrucea sfârşitului de secol

Încercările crizei economice

Avânt economic

Politica de distribuţie

 

Copyright 2013-2016 Temad Co | Newsletter | Harta Site | Contact | Termeni şi condiţii | Utilizare cookies