X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Produse

Compania: SC TEMAD Co SRL
Departament: Vânzări industrie B2B
Oraşe: București, Craiova, Piatra-Neamț, Bacău și Iași
Tip job: Full time
Posturi disponibile: 6
Nivel carieră: peste 2 ani experienţă în domeniul comerţului
Permis conducere: categoria B


Candidatul ideal:
Pentru că suntem o echipă flexibilă şi cu abordare curajoasă, ne-am dori ca şi tu să fii la fel.
Pentru că suntem entuziaşti, ne-ar bucura să găsim această calitate şi la tine.
Pentru a avea succes în acest rol, trebuie să îndeplineşti următoarele criterii:

  • persoană dinamică cu spirit de iniţiativă, organizată, persuasivă şi orientată către rezultat
  • abilităţi dezvoltate de comunicare personală şi interpersonală
  • abilităţi de vânzare şi negociere
  • dorinţa de a munci, de a se afirma
  • cunoaşterea pieţei materialelor de construcţii
  • asumarea responsabilităţilor
  • cunoştinţe de calculator - Excel, Word, Internet
  • experienţă minimă 2 ani în domeniul comerţului
  • permis auto categoria B

RESPONSABILITĂŢI / BENEFICII:
Descrierea activităţii tale:

  • Dezvoltarea şi gestionarea portofoliului de clienţi alocaţi;
  • Realizarea obiectivelor din vânzări şi încasări lunare şi anuale prin administrarea zonei alocate;
  • Identificarea nevoilor clienţilor şi prezentarea soluţiilor optime;
  • Prospectarea pieţei şi încheierea de contracte noi pentru dezvoltarea portofoliului de clienţi;
  • Preluarea comenzilor şi informarea clienţilor privind termenele de livrare;
  • Negocierea termenelor şi modalităţilor de plată conform politicii comerciale;
  • Informarea permanentă asupra bonităţii clienţilor;
  • Încasarea debitelor în termenele contractuale;
  • Mediatizarea ofertei - vânzarea întregii game de produse a companiei.
  • Identificarea oportunităţilor de dezvoltare de noi produse;
  • Prospectarea, analiza şi interpretarea informaţiilor din piaţă;
  • Menţinerea şi dezvoltarea unei relaţii profesionale cu clienţii companiei;
  • Menţinerea legăturii cu celelalte departamente pentru finalizarea comenzilor;
  • Îndeplinirea promptă şi corectă a sarcinilor de serviciu.

Pentru a-ţi desfăşura activitatea la cote maxime, iţi oferim:

  • Posibilitatea obţinerii unui venit direct proporţional cu timpul alocat, efortul şi implicarea ta;
  • Telefon mobil, laptop, autoturism;
  • Libertate de abordare şi punere în aplicare a ideilor, pregătirii / metodelor / tehnicilor proprii;
  • Instruire/formare profesională;
  • Suportul întregii echipe;
  • Postul pe perioadă nedeterminată în funcţie de atingerea obiectivelor.

Beneficii:

  • Card de sănătate Medlife
  • Tichete de masă;
  • Prime de sărbători (Paște și Crăciun);
  • Bonusuri pentru atingerea obiectivelor.

Trimite CV-ul tău la adresa de e-mail  andrei.ivan@temad.ro.


Consideri că ai aptitudinile necesare pentru a face parte din echipa TEMAD? Îţi doreşti un loc de muncă într-o companie de succes? Vezi aici care sunt posturile disponibile!
Urmărește-ne pe rețelele sociale.



Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a primi informații cu privire la noile produse și servicii. Completează adresa de email.

powered by teamshare
© Copyright 2017 Temad
designed by headstart.ro
Produse