Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Produse
Coşul
meu
Contul
meu

Compania: SC TEMAD Co SRL
Departament: Vânzări industrie B2B
Oraşe: București, Craiova, Piatra-Neamț, Bacău și Iași
Tip job: Full time
Posturi disponibile: 6
Nivel carieră: peste 2 ani experienţă în domeniul comerţului
Permis conducere: categoria B


Candidatul ideal:
Pentru că suntem o echipă flexibilă şi cu abordare curajoasă, ne-am dori ca şi tu să fii la fel.
Pentru că suntem entuziaşti, ne-ar bucura să găsim această calitate şi la tine.
Pentru a avea succes în acest rol, trebuie să îndeplineşti următoarele criterii:

  • persoană dinamică cu spirit de iniţiativă, organizată, persuasivă şi orientată către rezultat
  • abilităţi dezvoltate de comunicare personală şi interpersonală
  • abilităţi de vânzare şi negociere
  • dorinţa de a munci, de a se afirma
  • cunoaşterea pieţei materialelor de construcţii
  • asumarea responsabilităţilor
  • cunoştinţe de calculator - Excel, Word, Internet
  • experienţă minimă 2 ani în domeniul comerţului
  • permis auto categoria B

RESPONSABILITĂŢI / BENEFICII:
Descrierea activităţii tale:

  • Dezvoltarea şi gestionarea portofoliului de clienţi alocaţi;
  • Realizarea obiectivelor din vânzări şi încasări lunare şi anuale prin administrarea zonei alocate;
  • Identificarea nevoilor clienţilor şi prezentarea soluţiilor optime;
  • Prospectarea pieţei şi încheierea de contracte noi pentru dezvoltarea portofoliului de clienţi;
  • Preluarea comenzilor şi informarea clienţilor privind termenele de livrare;
  • Negocierea termenelor şi modalităţilor de plată conform politicii comerciale;
  • Informarea permanentă asupra bonităţii clienţilor;
  • Încasarea debitelor în termenele contractuale;
  • Mediatizarea ofertei - vânzarea întregii game de produse a companiei.
  • Identificarea oportunităţilor de dezvoltare de noi produse;
  • Prospectarea, analiza şi interpretarea informaţiilor din piaţă;
  • Menţinerea şi dezvoltarea unei relaţii profesionale cu clienţii companiei;
  • Menţinerea legăturii cu celelalte departamente pentru finalizarea comenzilor;
  • Îndeplinirea promptă şi corectă a sarcinilor de serviciu.

Pentru a-ţi desfăşura activitatea la cote maxime, iţi oferim:

  • Posibilitatea obţinerii unui venit direct proporţional cu timpul alocat, efortul şi implicarea ta;
  • Telefon mobil, laptop, autoturism;
  • Libertate de abordare şi punere în aplicare a ideilor, pregătirii / metodelor / tehnicilor proprii;
  • Instruire/formare profesională;
  • Suportul întregii echipe;
  • Postul pe perioadă nedeterminată în funcţie de atingerea obiectivelor.

Beneficii:

  • Card de sănătate Medlife
  • Tichete de masă;
  • Prime de sărbători (Paște și Crăciun);
  • Bonusuri pentru atingerea obiectivelor.

Trimite CV-ul tău la adresa de e-mail  andrei.ivan@temad.ro.


Consideri că ai aptitudinile necesare pentru a face parte din echipa TEMAD? Îţi doreşti un loc de muncă într-o companie de succes? Vezi aici care sunt posturile disponibile!

Temad.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din această pagină. Rareori acestea pot conţine inadvertenţe: fotografia are caracter informativ, poate diferi de produsul real şi poate conţine accesorii neincluse în pachetele standard, Unele specificaţii sau preţul, pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Stocul de produse se actualizează la fiecare 24 ore și poate diferi între momentul trimiterii unei comenzi și momentul prelucrării comenzii. Toate promoţiile prezente în site sunt valabile în limita stocului real.
Urmărește-ne pe rețelele sociale.



Înscrie-te la newsletterul nostru pentru a primi informații cu privire la noile produse și servicii. Completează adresa de email.

[GLOBAL_CHOOSE_LANGUAGE]
powered by teamshare
© Copyright 2018 Temad
designed by headstart.ro